Επιλογές, Άρθρα, Σχόλια

Under Construction

Το σημείο όπου αρχίζει ο πολιτισμός

Posted on 02 Nov 2022 14:18

1.jpg

Πριν χρόνια ένας φοιτητής ζήτησε από την Ανθρωπολόγο Margaret Meed τι θεωρούσε η ίδια σαν το πρώτο σημάδι πολιτισμού σε μια αρχέγονη κουλτούρα. Περίμενε ότι η Meed θα αναφέρονταν στην κατασκευή των πρώτων όπλων κυνηγιού ή στα πήλινα σκεύη κουζίνας.

Μα δεν ήταν έτσι.

Η Meed αναφέρθηκε σαν το πρώτο αρχέγονο σημάδι πολιτισμού, ένα σπασμένο μηριαίο οστό που μετά θεραπεύτηκε. Εξήγησε ότι στο ζωικό βασίλειο αν σπάσεις ένα πόδι, πεθαίνεις. Δεν μπορείς να ξεφύγεις από τον κίνδυνο, να πας στο ποτάμι να πιεις ή να αναζητήσεις τροφή. Είσαι τροφή για τα σαρκοφάγα ζώα. Κανένα ζώο δεν επιβιώνει με μια γάμπα σπασμένη για μεγάλο χρονικό διάστημα έως ότου αυτή να αποθεραπευτεί.

Ένα μηριαίο οστό που θεραπεύτηκε είναι η απόδειξη ότι κάποιος μερίμνησε να σταθεί δίπλα του, του έδεσε το τραύμα, τον μετέφερε σε ένα ασφαλές σημείο και τον βοήθησε να αναρρώσει.

Η Meed είπε ότι το να βοηθήσεις κάποιον άλλο που βρίσκεται σε δυσκολία είναι το σημείο όπου αρχίζει ο πολιτισμός.

Πηγή: Ira Byock - Cittadini del Mondo
Μετάφραση: Ioannis Skarlatos

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Γιαπωνέζικος θρύλος

Posted on 02 Nov 2022 13:56

%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82.jpg

Στην Ιαπωνία υπάρχει ένας θρύλος για κάποια νύφη που ζήτησε από έναν κινέζο θεραπευτή δηλητήριο, για να σκοτώσει την πεθερά της που ήταν ιδιαίτερα σκληρή μαζί της. Ο γιατρός της έδωσε ένα υγρό και της είπε να της το ρίχνει στο τσάι ενώ ταυτόχρονα να της κάνει Σιάτσου για μια περίοδο τριών μηνών. Της εξήγησε ότι μ' αυτόν τον τρόπο το δηλητήριο θα ήταν πιο αποτελεσματικό και ο θάνατος θα φαινόταν ότι προήλθε από φυσικά αίτια. Η νύφη έκανε όπως τη συμβούλευσε. Στο τέλος, όμως, των διόμισι μηνών, άρχισε να μετανοιώνει για την επιθυμία της να σκοτώσει την πεθερά της, την οποία είχε αρχίσει να γνωρίζει και να κατανοεί καλύτερα μέσω του Σιάτσου. Συγχρόνως, και η πεθερά της είχε αρχίσει να την αγαπά εξαιτίας του Σιάτσου. Τελικά έτρεξε πάλι στο γέρο γιατρό για να του ζητήσει ένα αντίδοτο για το δηλητήριο. Τότε αυτός της ομολόγησε πως το υγρό που της είχε δώσει ήταν απλό ανθόνερο.

~Wataru Ohashi [από το βιβλίο "Κάνετε μόνοι σας Σιάτσου", εκδ. Δίδυμοι]

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Ολιστική συνεδρία

Posted on 02 Nov 2022 09:27
Θα ξεχωρίσω από το πολύ καλό παρακάτω άρθρο, αυτό: 😊

"Κάθε φορά που δίνω μια ολιστική συνεδρία ζηλεύω τον πελάτη μου, επειδή πολύ θα ήθελα και εγώ να αφεθώ στα χέρια ενός αντίστοιχου Θεραπευτή/τριας."

1.png

Τι είναι το Ολιστικό μασάζ
Θεωρώ πως το Ολιστικό μασάζ είναι ένας συνδυασμός Ανατολής και Δύσης.
Ο θεραπευτής/τρια χρειάζεται να γνωρίζει και να συνδυάζει την Ανατολική με την Δυτική γνώση, να έχει επαρκείς γνώσεις ανατομίας, και γνώσεις πάνω σε διαφορετικές τεχνικές όπως, σουηδικό - αθλητικό - βαθέως ιστού - μυοχαλαρωτικό μασάζ, αρωματοθεραπεία, κινησιοθεραπεία, σιάτσου, ρεφλεξολογία, βιοενεργειακό-ρέικι και άλλων τεχνικών.
Για να μπορέσει ο Μασάζ Θεραπευτής/τρια να πετύχει ένα ολιστικό αποτέλεσμα χρειάζεται κατάλληλο περιβάλλον και αρκετό χρόνο (από 90’ έως 120’) επειδή η συνεδρία περιλαμβάνει φυσικό σώμα όπως και τα ενεργειακά κέντρα chakras και ενεργειακά κανάλια Nadis.
Όμως πέρα από την εφαρμογή διαφορετικών τεχνικών, περισσότερο απαραίτητο είναι το άγγιγμα με ενσυναίσθηση, προκειμένου να ανακαλύπτει μπλοκαρισμένα μυϊκά και ενεργειακά σημεία ούτως ώστε να χρησιμοποιεί την κατάλληλη τεχνική για την κάθε περίπτωση.
Ο σκοπός είναι να αγγίξουμε βαθύτερα όχι μόνο το σώμα, αλλά και την ψυχή του ατόμου που εφαρμόζουμε την ολιστική θεραπεία. Να επαναφέρουμε και να διατηρήσουμε την ισορροπία σώματος, ψυχής και πνεύματος.
Το ολιστικό μασάζ δημιουργεί ερεθίσματα-δονήσεις στο σώμα και στο νου του λήπτη που δεν θα ήταν εύκολο να πετύχει μόνος του, δημιουργεί μια αξέχαστη εμπειρία που θα ωφελήσει τον λήπτη σε φυσικό, πνευματικό και συναισθηματικό επίπεδο, έτσι σκοπός ενός ολιστικού μασάζ δεν είναι μόνο η θεραπεία από πόνους και ασθένειες…
Κάθε φορά που δίνω μια ολιστική συνεδρία ζηλεύω τον πελάτη μου, επειδή πολύ θα ήθελα και εγώ να αφεθώ στα χέρια ενός αντίστοιχου Θεραπευτή/τριας.
Via Michail Tsamouras

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Το άγγισμα...

Posted on 02 Nov 2022 09:22
Το άγγιγμα του χεριού σου καθώς περνάς τόσο ανάλαφρο, τόσο γρήγορο, που κανένας άλλος δεν υποψιάζεται πόσο στοργικά με γαληνεύει, αυτό το άγγιγμα με στηρίζει για να αντέξω και την πιο σκληρή ημέρα…

~Σαιξπηρ

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Να έχεις μία καρδιά...

Posted on 02 Nov 2022 09:08
Να έχεις μία καρδιά που ποτέ δεν σκληραίνει,
ένα χαρακτήρα που ποτέ δεν κουράζει,
ένα άγγιγμα που ποτέ δεν πονά.

~Charles Dickens

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License